Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a agrargepesz.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
További információk
Elfogadom
Nem fogadom el

Online kvízzel népszerűsítették az agráriumot

2022 június 07.
Az idei évben is több ezer érdeklődőt mozgatott meg a Mezőgazdasági Eszköz-és Gépforgalmazók Országos Szövetsége (MEGFOSZ) és az MKB Pénzügyi Csoport közös játéka, amely célja a hazai agrárium népszerűsítése volt.

Az Agrár IQ 2.0 elnevezésű online kvízben a résztvevő játékosok olyan kérdésekkel találkozhattak, amelyeken keresztül betekintést nyerhettek az agráriumba és az ágazathoz kapcsolódó pénzügyi tematikába is. Az online játékot először a COVID-járvány kitörése után rendezték meg, amikor a személyes találkozások ideiglenesen ellehetetlenültek. A szervező MEGFOSZ az elsöprően pozitív fogadtatás után döntött úgy, hogy a lezárások megszűnése után is megtartja a formátumot.

A játék tematikája változatlan maradt: a versenyzőknek egy háromlépcsős kvízjátékot kellett végig játszaniuk. Az első forduló a „Beugró” volt, ahol agrár és pénzügyi szektorokhoz kapcsolódó kérdéseket kaptak a jelentkezők, majd az első forduló sikeres teljesítése esetén a résztvevők a „Hangárban” folytathatták tudásuk próbatételét, ahol már regisztrációhoz kötve folytathatták a játékot, és már sokkal szakmaibb kérdésekre kellett válaszolniuk.

A kvízkérdéseket legalább 90 százalékban helyesen megválaszoló játékosok közül az első 60 egy-egy, 10 ezer forint értékű Media Markt vásárlási utalvánnyal lett gazdagabb.

A szervezők a kampánnyal több mint 1,2 millió embert értek el, és mintegy 5 ezer érdeklődő vett részt a kvízben, akik még jobban megismerhették az agrárgépész szakmát, és pénzügyi ismeretekkel is gazdagodtak. Összességében tehát elmondható, hogy a kampány eredményes és sikeres volt, így a jövőben is biztosan várható az Agrár IQ 2.0-hoz hasonló kreatív kampány megvalósítása, hiszen a szervezők továbbra is elhivatottan dolgoznak azért, hogy a mezőgazdaság jelenlegi résztvevői mellett a fiatalabb generáció is megszeresse ezt a hivatást.

„A hazai mezőgazdasági szektor egyik jelentős pénzügyi szolgáltatójaként fontosnak tartjuk, hogy folyamatos párbeszédet tartsunk fent az agrárium iránt érdeklődőkkel, különös tekintettel a fiatalokra, akik a szektor jövőjét jelentik és formálják. Nagy örömmel tapasztaltam, hogy ezzel a játékkal olyan fiatalokat is sikeresen képesek voltunk megszólítani, akik a mezőgazdasági szektor utánpótlását adhatják” – mondta Valy Judit, a MEGFOSZ stratégiai partnere, az Euroleasing Zrt. vezérigazgatója.